Oussama LAABIDI |
BOUDALI METHAMEM Rim, LAABIDI Oussama
The Role of Brand Community and Community Engagement in Building Trust and Loyalty on Social Media International Journal of Business &Economic Strategy , Vol.4, 2016, pp. 1-4, Mai 2016
Ajouter aut panierLAABIDI Oussama, BOUDALI METHAMEM Rim
The Role of brand community and community engagement in building trust ad loyalty on social media International conference on Business, Economic, Marketing and Management Research , 2015, 14, Novembre 2015
Ajouter aut panierBOUDALI METHAMEM Rim, LAABIDI Oussama
Effet de l’engagement à la communauté et ses antécédents sur l’engagement envers la marque. 8 éme Colloque de l'URAM 2017, 05-05-2017 à 06-05-2017
Ajouter aut panierBOUDALI METHAMEM Rim, LAABIDI Oussama
Les caractéristiques de la communauté de marque et son effet sur la création de la valeur 16e Colloque International de l'Association Tunisienne de Marketing 2018, 06-04-2018 à 07-04-2018
Ajouter aut panierLAABIDI Oussama, BOUDALI METHAMEM Rim
The impact of different food odor intensities on salivation, hunger and food consumption ASAC 2016 Conference, 14-06-2016 à 16-06-2016
Ajouter aut panierLAABIDI Oussama, BOUDALI METHAMEM Rim
The Role of brand community ans community engagement in building trust and loyalty on social media 3 International Conference on Business, Economic, Marketing and Management Research 2015, 06-11-2015 à 08-11-2015
Ajouter aut panierActualités
Campus Universitaire Farhat Hached - B.P. n° 94 - ROMMANA 1068, Tunisie
Tél. : (+216) 71. 873 .366 - Fax : (+216) 71.872.055
Email : informatique@utm.rnu.tn