République Tunisienne Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique

Vendredi 17 Mai 2024

publications

Oussama LAABIDI 

Articles de revues (2)

BOUDALI METHAMEM Rim, LAABIDI Oussama

The Role of Brand Community and Community Engagement in Building Trust and Loyalty on Social Media International Journal of Business &Economic Strategy , Vol.4, 2016, pp. 1-4, Mai 2016

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LAABIDI Oussama, BOUDALI METHAMEM Rim

The Role of brand community and community engagement in building trust ad loyalty on social media International conference on Business, Economic, Marketing and Management Research , 2015, 14, Novembre 2015

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Communications avec actes (4)

BOUDALI METHAMEM Rim, LAABIDI Oussama

Effet de l’engagement à la communauté et ses antécédents sur l’engagement envers la marque. 8 éme Colloque de l'URAM 2017, 05-05-2017 à 06-05-2017

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BOUDALI METHAMEM Rim, LAABIDI Oussama

Les caractéristiques de la communauté de marque et son effet sur la création de la valeur 16e Colloque International de l'Association Tunisienne de Marketing 2018, 06-04-2018 à 07-04-2018

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LAABIDI Oussama, BOUDALI METHAMEM Rim

The impact of different food odor intensities on salivation, hunger and food consumption ASAC 2016 Conference, 14-06-2016 à 16-06-2016

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LAABIDI Oussama, BOUDALI METHAMEM Rim

The Role of brand community ans community engagement in building trust and loyalty on social media 3 International Conference on Business, Economic, Marketing and Management Research 2015, 06-11-2015 à 08-11-2015

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